Özel Arama

28 Ağustos 2010 Cumartesi

1845,1846,1847.1848 GÜNCEL KOXPLAR SİTEMİZDE MEVCUTTUR.

Dupe Anlatım;

MALZEMELER = 1 ADET NCS(ISIM DEGISTIRME KAGIDI)..VE 10 ADET İİ PARA EDEN ITEM

1. ADIM = L DEN 10 TANE ITEMI KENDIMIZE YOLLUYORUZ
2. ADIM = NCS ILE ADIMIZI DEGISTIRIYORUZ
3. ADIM = ESKI ADIMIZ ILE YENI BI CHAR ACIYORUZ
4. ADIM = VE BAKIYORUZKI HEM KENDI CHARIMIZA HENDE YENI ACTIGIMIZ CHARA ITEMLER GELMIS

YANI 10 TANE ITEMIMIZ 20 TANE OLMUS

işte yöntem buydu ama artık kendi kendine lether atmak kapandı biliyosunuz ve dupe de dolayısıyla degişti hemen şuankini söliyim yöntem aynı farklı olan tek şeyy şu mesela 10 tane +7 shard dupelicez dimi 2 tane çar açıyoruz birine 10 tane shardı koyuyoruz dierine ncs yi koyuyoruz 10 tane shardı ncs olan çara yolluyoruz daha sonra ncs olan çarla oyuna giriyoz itemler gelmiş vaziyette oluyor buraya kadar anlaşılmayan bişi yok tur inş...itemleri letherdan almıyoruz orda kalıyor ve hemen gidip ncs ile nicki degiştiriyoruz ondan sonra tekrar çıkıp demin degiştirdigimiz nickte çar açıyoruz ve oyuna giriyoruz itemler bu çara da gelmiş gözüküyo letherdan alıyoruz bu itemleri sonra ncs bastıgımız çarla da giriyoruz ondakileride alıyoruz bölece 10 tane shard oluyor 20 tane.... bol şans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder